torsdag 23. februar 2012

Venter på våren




Himmelsk logo 

16 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg synes jeg aner litt vår i lufta!
Vakkert!

Hanne Bente sa...

Hej Eli.
Dejlige billeder du viser - kan fornemme foråret er på vej.
Ønsker dig en god aften.
Knus Hanne Bente

marit´s,,, sa...

Det gjør jeg også.
Nydelige bilder som det lukter vår av.

Klem fra Marit.

Vivi sa...

Nå er det virkelig vår i været og det føles helt herlig!
Kjempe flotte bilder!

Malys krok sa...

Du har det veldig fint der, mens du venter på våren! -Margit-

Hakrilas sa...

Kjempenydelige himmelske bilder! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld!:)

Laila -Karin sa...

Herlige bilder

Inge sa...

Hvor er det smukt.. :-)

LadyLaLaura sa...

Jeg venter også på våren.. her laver det ned i dag :( får bare holde ut som best man kan. Ønsker deg en kjempefin helg :) Klem

SoF sa...

Ser ut som en underbar plats att invänta våren på!

Trevlig helg!

Rejen sa...

Skønt sted at vente på foråret..;-D

Randi's Tanker sa...

Du trenger ikke vente lenger, for her så det himmelsk vårlig ut!

Catherine sa...

Fantastisk himmelsk bidrag! God weekend :)

Gillisen sa...

Flott bilde av trær sjø og himmel
Ønsker deg riktig God Helg:)

Gråbekka`s Blogger sa...

Nydelige bilder:) Venter også på våren. Takk for besøket på bloggen min:)

God helg!:)

Melusine sa...

Ah, nå venter jeg også på våren,
og ikke mindre etter å ha sett bildene du viser her!
I morges kvitret fuglene og jeg hadde terrassedøren åpen under husvasken - herlig :)