onsdag 22. februar 2012

Entre MS Lofoten

Hurtigruten i fjorden 21.02.2012




OO-logga

16 kommentarer:

Hanne Bente sa...

Hej Eli.
Rigtig flot billede du vise.
Tillykke med din nye header - rigtig flot.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Ingvill sa...

Flott bilde som ikke trenger ord:O) Vil du bli med på min utfordring "Midt i uka" Temaet er: Hva er vår for deg? Ha en flott onsdag, klem
Ps. Den er på skipperfruasfotoblogg:O)

Rejen sa...

Det må være skønt at gøre sin entre på sådan et skib...;-D

Anki sa...

Härlig bild som påminner mig om resan vi gjorde med Midnattsol för tre år sedan :)

anemonen sa...

Vackert men tyvärr så väldigt dyrt. Fast det är nog värt varenda öre.

kleppanrova sa...

Å jeg lengter til sommeren når jeg ser et slikt bilde!

Erik Semlan sa...

Här kommer en av båtarna, flott! :-)
Ser äldre ut än flera andra skepp som kör längs Hurtigruten. Vackert!

Hanna sa...

Vilken storslagen entré, mycket vackert! Hade gärna följt med :0)

llhertz sa...

Majestätisk entré!
Flott.
Jag ser hur skeppet strävar fram i det vackra fjordlandskap.

Eva Trillian sa...

Hon gör en storartad entré :-)

Mormor sa...

Så godt å se en av den gamle årgangen.
Vakker entre.
God onsdag :-)

Ezter sa...

Det skulle vara roligt att åka Hurtigrutten!

Mina fotostunder sa...

Underbar åktur bland fjäll och fjordar! Vackert!

Kicki sa...

Jag följer gärna med!

Kicki sa...

Jag följer gärna med!

Marja sa...

Fin bild! Jag har alltid velat åka Hurtigrutten.