søndag 23. juni 2013


Det blir visst en sommer med lettleste romantiske bøker.
Jenta på klippen ble jeg helt forgapt i og den irske naturen.
Kanskje det hjelper på humøret og dette bedrøvelige været. 
Til høsten blir det faktisk fagbøker, aldri for gammel til å lære noe nytt.


Ha en fin midtsommer!



3 kommentarer:

Hanne Bente sa...

Flotte stemningsbilleder du viser. Ønsker dig en god mandag / god ny uge:) Knus!

Petrine sa...

Hei, uansett pøsregn og ruskevær, er det alltid så lyst og deilig og fine vær her inne hos deg. Det er faktisk på sommaren eg les mest bøker. Veit ikkje kvifor for eg har allverdens med tid ellers også- men ei bok "på beddingen" må eg alltid ha. Du hadde da også ein fin plass å sitte å lese :)

Ønsker deg ei fin ny sommarveke:)

Hos Jorunn sa...

Her har det regnet i hele dag og i morgen blir det enda verre...men så ser det veldig bra ut fra helgav av. Det er godt du har litt å lese på, det er sikkert veldig koselig å sitte med en bok i godstolen ved vinduet:)

Ha en fin kveld...håper været hos deg blir bedre!

Klem fra Jorunn