søndag 13. januar 2013

NuDE sko


Jeg blir litt glad når lyset og solen smyger seg inn på formiddagen, det beste lyset til å ta bilder i. Så da må jeg bare finne et eller annet å ta bilder av. 


Ikke lett å finne sko nå om dagen, men jeg fant disse før jul. NuDE of Scandinavia made in Italy, deilig på foten, ikke så verst å se på heller. Her har vi masse skobutikker, kjeder, som har de samme skoene i alle butikkene. Hvor er det blitt av de små lekre spesialbutikkene? 
Det var det på en søndag.
Ha en fin dag.

5 kommentarer:

Julie sa...

Stilige sko!!
og den store lykta di var skikkelig lekker!!
Fine Bilder!
Ha en fortsatt Nydeligflott søndag!
Klem fra Julie :-)

Mandy Lou sa...

Flotte sko som sikkert gjør seg like bra på foten som på bilder. :) Fine detaljer på bildene. Deilig når sola begynner å komme inn vinduene. Men det er det ei god stund til den gjør her.

SigridfraEnget sa...

Sol inn gjennom vinduet på denne tida er gull verdt!

Ingvill Pettersen sa...

Hei! Så deilig med sola inn gjennom vinduene, det merkes at det blir lysere:O) Flotte sko, er det inn med 4 kanta tå nå igjen...for da tror jeg kanskje jeg har noen støveletter som er inn igjen:O) Jeg fant en skobutikk i nabobyen som ikke var kjede tror jeg, så mye gøyere å handle der. I dag har vi hatt svigerfamilien på mat og kake...så nå sittre jeg å slapper av å nyter at de har reist ;O) Ha en strålende kveld, klem

Hanne Bente sa...

Flotte billeder - smukke sko.
Dejligt at høre at Bella har det godt igen:) Knus Hanne Bente