søndag 27. januar 2013

God søndag!





5 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

God søndag til deg også! Jeg tenker mange ganger at det må være aldeles herlig å kunne sitte å se utover sjøen på den måten du kan...det er jo drømmen til veldig mange:)
Klem

Vivi sa...

Stemningsfult og flott bilde!

Ønsker deg en kjempe fin søndag videre! Klem Vivi

Nennes sa...

Så vakkert bilde :)
Den flott utsikten da!

Ha en super søndag!

Klem

Melusine sa...

Åh, for et herlig sted å sitte for å nyte utsikten eller lese en bok!
Innedag i dag, ja. Jeg har ikke vært og skal ikke utenfor døren denne søndagen!

Takk for fin kommentar til innlegget mitt i dag, det er så oppmuntrende med tanke på å skrive mer om bøkene jeg leser :)

Klemmer fra meg og litt mjauing fra pusene her =^^=

Hanne Bente sa...

Godmorgen Eli.
Flot billede.
Ønsker dig en god dag:) Knus!