mandag 28. mai 2012

SOMMERFØLELSE




13 kommentarer:

Hanne Bente sa...

Hej Eli
Flotte billeder du viser.
Er det pæoner fra egen have?
Ønsker dig en god 2. pinsedag.
Knus Hanne Bente

Ezter sa...

Jag älskar pioner! Undrar hur många år det dröjer innan vi har blommor på våra nyplanterade?

Eli♦Bella blogg sa...

Pionene er kjøpt og har stått i 10 dager, helt utrolig fine.

Humlehagen sa...

Deilige sommerfølelsen! Og med såå vakre pinse- pioner!:)Hilse Else Britt

Monica o Jacob sa...

Vilka fina pioner, mina har inte gått i knopp än.
Riktig sommarkänsla, ha en skön kväll;-)

Melusine sa...

Nå som vinden begynte å blåse ute og tvang meg innendørs fikk jeg atter sommerfølelse av disse nydelige bildene dine. Den lyse og lette stemningen er til å ta og føle på :)

Malys krok sa...

Så nydelig! Skikkelig sommerfølelse her hos deg! Vakre bilder, lyst og lett...-Margit-

LadyLaLaura sa...

Nydelig sommerfølelse :)
Tror nesten du har sommer året rundt hos deg hihihi

Ingeborg sa...

Nydelige sommerbilder:)

Annemor sa...

Blomstrer peonene dine? Alt? Vakkert.
Nyt kvelden.
Mormor på klagemuren

Mandy Lou sa...

Deilige sommerbilder! Peoner er virkelig vakre.

mirapisani sa...

Jeg kan jo bare smile meg herfra til haugene jeg kunne plukke blomster. Lukte og le over trivielle problemer som forsinkende regninger.
Men her, ute i havkjeften, plukker man ikke blomster om man ikke har dyrket dem selv.
Det som klarer å klamre seg til berga her ute er fredet.
Og SÅ godt for øyet når man streifer forbi.

Men jeg savner blomster på bordet. ;)

SigridfraEnget sa...

Så nydelige bilder av vakre peoner...