torsdag 22. mars 2012

Himmelsk i fjorden

22.03.2012

4987378325_b77095bd20_b[1] 

11 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Håper han fikk litt i garnene :)
Ha en fin kveld videre. Klem fra meg

Vivi sa...

Kjempe fine bilder!

Ønsker deg en fin kveld.

Petrine sa...

Flotte bilder, og så søtt det er med endene som svømmer i ring :)

Takker for koselig kommentarer og gratulasjoner:)

klem

Randi's Tanker sa...

Og hvis det ble noe fisk, ville jeg gjerne ha smakt... Fersk fisk! Mmm... Himmelsk godt!

Hakrilas sa...

Kjempefint bilde, og det er så moro og være med ut å fiske, særlig hvis fisken biter da. Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

Hanne Bente sa...

Hej Eli.
Flotte billeder du viser.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente

Inge sa...

Det er meget fine billeder.
God weekend.

Gillisbloggen sa...

Fint bilde av fiskeren og sjøen.Håper det vart fisk,
gemalen min reiste til Ørsta i går ,for og fiske torsk ,reiser dit kvar vår når torsken kommer inn ,da fer han og en kamerat ut i havet og fisker di fisker med stang,håper ikke han skal henge all torsken opp til klippfisk,har så mye fra i fjor.
Ønsker deg en riktig fin helg :)))

Melusine sa...

Veldig godt knipset av en fisker på fjorden!
Takk for kommentar hos meg,
dagen i går var fantastisk med sol og varme, ja, håper det fortsetter i dag. Tenkte meg en tur inn til sentrum :)

God helg!

Malys krok sa...

Flotte bilder! Fersk fisk er godt!
Og mølje er enda bedre! -Margit-

Annemor sa...

Ble det fangst??
Mormor ble fiskesulten.
God helg.