onsdag 8. februar 2012

Rosa


Ordløs onsdag, tema er " velg en farge"

OO-logga

15 kommentarer:

Hanne Bente sa...

Hej Eli.
Flot billede du viser.
Hvor må det være skønt at sidde på den "terrasse" og sidde og kigge ud på vandet.
Her er stadig tocifret kuldegrader - 11,8, håber snart at der bliver noget mildere.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Mormor sa...

Tenkte jeg det ikke. Det ble rosa her også. Nydelig bilde :-)
Ha en god dag.

Kicki sa...

Pink, ja då förstår jag! Vilket underbart ställe!

anemonen sa...

Rosa är en färg jag gillar mer och mer.

Hanna sa...

Vackert med den rosa stolen där mellan lavendeln. Där vill jag sitta och njuta :0)

Rejen sa...

Skøn frisk farve...;-D

Ezter sa...

Snygg kontrast med den rosa stolen där!

Lene sa...

Skoenne billeder og skoen terrasse!
Har stadig en tur til Norge tilgode, hvor er der smukt!

Marit Johansson sa...

Rosa är en fin färg, härlig sommarbild!

Malys krok sa...

Rosa er fint! og du har en kjempefin plass å sitte på når sola skinner og fluene surrer! -Margit-

Petrine sa...

Rosa eller pink, flott farge, artige ord. Rosa til den duse og pink for den skarpe ???

Takker for kjempekoselig helsing:)

llhertz sa...

Ja tack! Jag sparka också av mig skorna, slår mig ner i den skära stolen och sniffar på blommorna.
Glad och nöjd :)

Mona sa...

Den rosa stolen skulle jag vilja ha!

Ninnie sa...

Men å, så somrigt och härligt! Ville mer än gärna sitta där på den rosa stolen...!

4U2 sa...

Tänk att få vara där ... nu! :)