mandag 20. februar 2012

Guess



Mandagstema denne uke er: sirkulært



14 kommentarer:

Mormor sa...

Flott klokke (og pus)
Ha en deilig mandag, som ikke er for glatt.

Monica o Jacob sa...

Läcker klocka.
Haha härlig uppsyn på katten,ser lite förvånad ut;-)

Hakrilas sa...

Kjempefint bilde av den kjempefine klokken! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)

Ingvill sa...

Så flott en klokke:O) Takk for at du sa i fra om ordbekreftelsen, jeg viste ikke at jeg haddde den. Og jeg som irriterer meg så på de. Ha en fin mandag og en flott uke, klem

Rejen sa...

Fint...;-D

Anette sa...

En klocka precis i min smak:-) Rund och fin var den också! /Anette

Hanne Bente sa...

Hel Eli.
Rigtig flot ur - lige min stil.
Ønsker dig en rigtig god mandag.
Knus Hanne Bente ♥

AK. Keramik Form-Design sa...

Riktig snygg klocka.

Erik Semlan sa...

Vilket flott och vackert armbandsur.
Rena smycket. :-)
Gillar andra bilden.
Tack för kommentaren.

Inge sa...

Meget flot ur.. Godt valg til dagens tema. :-)

llhertz sa...

Snyggt ur i lyxig infattning och med snyggt klockren därtill. Katten ser sannerligen lite häpen ut över "halsbandet".
Tack för kommentaren :)

Gillisen sa...

Flott sirkulært bilde og flott klokke,og koselig pus.Ønsker deg ein fin fin uke KLEM:)

Perler på snor / Dorthe DK sa...

Det helt naturlige valg til emnet :-)

Laila -Karin sa...

Flott bilde og stilig klokke