torsdag 26. januar 2012

Sol ute, sol inne


Det blir en litt annorlunda Himmelsk denne freddaen her, for jeg er besatt av å ta bilder inne for tiden. Ikke for at jeg har noe trendy hjem eller har noe nytt å vise frem. Her er det langt fra trendy. Men nå når solen kommer så fint inn i stuen og det er så lyst, da er det kjempegøy og vaanskelig. Å ta bilder ute i naturen er jo mye lettere for en amatør som meg, syntes jeg da. Dette bildet har jeg tatt foran terrassedøren (som er punktert) *smil*

God Helg



4987378325_b77095bd20_b[1] 

26 kommentarer:

Madame sa...

Dejligt billede med mange overraskelser for øjet :-) Ønsker dig en god aften her fra Danmark!

Marianne sa...

På et tidspunkt så blir man ferdig med "trendy", da har man det slik man selv vil! Og det ser jo kjempekoselig ut hos deg! :)
Takk for titten innenfor!

Hakrilas sa...

Sol i hjertet, sol i sinnet å hvor det skinner!:) Kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdags ettermiddag!:)

Monica o Jacob sa...

Härligt med lite nytt, fin orkidé och mysigt när solen tittar in;-)
Ha en skön kväll;-)

ege denne sa...

Syns det ble ett flott bilde :) Annerledes :)

Mormor sa...

Det var morsomt med speilet, det er vanskelig å ta gode innebilder.
Ha en fin hel.
Ha en god kveld.

Ingvill sa...

Flott bilde med masse innhold:O) Og det er gøy å ha med noen annerledes bilder i utfordringen. Ha en fin helg, klem

Petrine sa...

Bildet ditt berer preg av at det er ein proff som har knipsa det. Likte det godt, eg !

God helg til deg:)

marit´s,,, sa...

Hva er trendy ,,,det er vel det viktigste at en trives i sitt eget hjem , og hos deg er det veldig hyggelig , fint bilde.
Klem fra Marit.

Linda sa...

Likte bildet ditt!
Og det ser ut som du har det veldig koselig :)

HansHB sa...

Sola gir trivsel! Pent bilde!
Ha en himmelsk fin kveld!

Asbjørg sa...

Sola er himmelsk både ute og inne!

LadyLaLaura sa...

Stilig bilde :) og sola er jo bare helt herlig!! Gleder meg til sommeren ja! God helg til deg og Bella ;) Klem

Unn sa...

Nydelig bilde, så hjemmekoselig og varmt. Og så er det den utsikten din da, den er bare lekker...

Klem fra Unn :)

Inge sa...

Dejligt at se lyset igen.. :-)

Wenche sa...

Nydelig bilde du har fanget her - gjør jo ikke noe å ta bilde inne - var jo utrolig flott hos deg også :0)

Med kjæleik til livet sa...

kor koselig bilde

monikaklemma

Bøllemamma sa...

Veldig spennende bilde, det er så mye som skjer samtidig som det er så rolig.

Hanne Bente sa...

Hej Eli.
Flot billede - dejligt at se lyset igen.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Mandy Lou sa...

Spennende å utforske litt og ta bilder med en annen vri. Dette ble kjempefint. Deilig når sola kommer inn i stuen. Jeg bor sånn til at jeg må vente enda en god stund før jeg kan oppleve det samme.

Mariane sa...

Det er da lykkedes fantastisk godt, med at tage billeder indendørs.. Pragtfuld. Det må du gerne gøre mere af.

Monica sa...

Dette var en annerledes og morsom vri på Himmelsk! Jeg har et litt ambivalent forhold til at sola skinner inn,- ser alltid at jeg burde støvsuge eller vaske, men samtidig er det deilig også...
Ha en skinnende flott helg:)

Erik Semlan sa...

Strålande sol där ute. :-)
Härligt att se detta annorlunda foto.
Det ser så vackert ut.
Trevlig weekend.

Laila -Karin sa...

Flott bilde.
Deilig med solen somm kommer inn

SigridfraEnget sa...

Kjempefint bilde! Deilig med solen som skinner inn gjennom vinduene.

Irene sa...

Så fint! Deilig å se sola skinne inn gjennom vinduene. Evigheter siden det skjedde sist i mitt hjem!

Fortsatt fin helg! Irene