tirsdag 17. januar 2012

Bella en Rhodesian Ridgeback 6 år i dag

Grattis Bella

(glemte først å si at Bella har bursdag i dag, det var jo derfor, spesielt at jeg laget dette innlegget,
 vi skylder på alderen, min alder, altså.)

Bella rasen er morsom, veldig grei å ha med å gjøre. Sove, spise, tur.
 Leke?? Det er kjedelig f. eks. å løpe etter baller eller pinner, hent den sjøl mor.

Ka skjer, må eg ordne opp. Ja, passe på alt, ha kontrollen, kontrollfrik??

Bella i farta, mor du må vente på meg.

Nei, nå vil eg hem å legge meg foran varmepumpen.

8 kommentarer:

Mormor sa...

Klapp til Bella og smil til deg.
Ha en fin dag :-)

Malys krok sa...

Flotte bilder av Bella! det siste var skikkelig talende! Ønsker dere en vakker dag!-Margit-

EliogBella blogg sa...

Hei på dere, glemte først å si at Bella har bursdag i dag, det var jo derfor spesielt jeg laget dette innlegget, vi skylder på alderen, min alder, altså.

Unn sa...

En aldeles vakker hund. Min samboer har hatt flere, men det har ikke vært denne typen altså, men han har snakket mye om denne rhodesian som du har, så jeg kan tenke meg at han synes den er flott. Jeg har to katter, kan ikke leve uten dem...hehe.

Klem fra Unn :)

Hanne Bente sa...

Hej Eli.
Stort tillykke med Bella.
Jeg er sikker på at Bella har haft en rigtig god fødselsdag - måske med en ekstra gåtur / ekstra godbidder -har jeg ret?
Ønsker dig en rigtig god aften.
Tilde sender et snudekys til Bella.
Knus Hanne Bente

LadyLaLaura sa...

Gratulerer til Bella :) håper dere hadde og fortsatt har en super dag :) Klem

EliogBella blogg sa...

Takker, Bella har fått suss og tur. Og selvfølgelig godis.

Malys krok sa...

Nå har jeg sett det! Gratulerer med dagen til Bella! Hilsen Emma og Margit.