tirsdag 18. oktober 2011

Gammalt möter nytt


Ordløs Onsdag V 42

OO-logga


10 kommentarer:

Kerstin: sa...

Vilken underbar sommarbild.

Malys krok sa...

Her var en koselig blanding av gammelt og nytt! Veldig fint bilde, med masse sommer i! Flott! -Margit-

Pialotta sa...

Gammalt möter nytt så vackert i din somriga bild :)

Mariane sa...

Utroligt flot !!! ... Man ser det tydeligt - det gamle og nye ;)

Hanne Bente sa...

Hejsa.
Utrolig flot billede.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Marianne sa...

Å, vad vackert. Gammalt och nytt i vacker miljö. Vad jag börjar längta till sommaren.

Big mama sa...

Fruktansvärt vacker bild. Gillar det där gamla huset (ladan) mitt i som faktsikt blir väldigt vacker mitt i allt nytt!

SigridfraEnget sa...

Et nydelig bilde... sukk

4U2! sa...

Vilken vacker bild av en underbar årstid!

Melusine sa...

Flott kombinasjon mellom gammelt og nytt!

Ellers har lest Bjørndalstriologien som du nevnte hos meg, for mange år siden og likte den veldig godt.
Å ha tid til å lese er ikke alltid like enkelt, jeg forsøker innimellom å legge meg tidligere bare for å lese en stund før jeg sover :)

For øvrig har jeg en lang liste over bøker å lese!