tirsdag 13. september 2011

Lene Bjerre






Lene Bjerre er en av mine favoritter, gleder meg til å se hva de har å vise på årets begivenhet i Bergen

INTERIØR & BOLIGMESSE, GRIEGHALLEN 23.-25. SEPTEMBER 2011




Det er så klassisk og elegant, nydelige farger.

Jeg liker det litt spesielle, trenger ikke å være trendy, helst ikke. Blir fort lei, det er meg.
Jeg har møbler og ting som er kjøpt for leenge siden i England og her, jeg tar vare på det spesielle og blir aldri lei.
Kanskje derfor jeg er så betatt av franske, belgiske og svenske blogger og magasiner.

Hva er interiør? Finnes det en definisjon på riktig stil? I grunnen ikke. Det er nettopp det som er så gøy. Det å skape sine egne rom basert på egen personlighet og kreativitet. Å skape sin egen stemning og sitt eget uttrykk.
(tekst kopiert fra INTERIØR & BOLIGMESSE)

2 kommentarer:

Solstrands Interiøravdeling sa...

Vi fikk en kjempelevering med varer fra Lene Bjerre i dag!
Kjempegøy å pakke ut!

Du er hjertelig velkommen og se i Hollendergaten. vi legger ut varene i nettbutikken de nærmeste dagene..

Anette Willemine sa...

Takk for koselig hilsen!

Enig med deg, LB har mye vakkert! Liker så godt de dempede farvene.

Flotte bilder. :)

Ønsker deg en fiiin kveld!



Anette Willemine