lørdag 24. september 2011

Interiørmessen

Det var årets happening, helt, helt fantastisk gøy.
Da jeg kom kl 12.00 stod det laang kø utenfor, men det gikk fort.
Folk, det var så masse folk, det kokte, men det brydde ikke jeg meg om.
Er veldig flink til å snike meg frem her og der, litt albu og full fart.
Det er så mye fint der, fristelsene står i kø. Et under at ikke hele bankterminalen brøt sammen.

Selvfølgelig så ble det nye puter denne gang også, lucky Julie som får de gamle,
eller de rakk aldri å bli gamle *smil*
Puter fra Tine K, som passer sammen med andre fargede puter,
 tror jammen det var hun selv som hjalp meg, det skulle man lige.
 Men jeg er ikke så opptatt av sånt.
En løper fra Lene Bjerre og lyseholdere.
Lene Bjerre hadde mye fint der, å, du hendelse.

Vår vakre by som jeg er så glad i, og veldig glad når jeg forlater den.
En aldrende Dame fra landet er ikke vant til så mye støy lenger.

Har tatt masse bilder, det var ikke lett, for det var folk over alt.

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Heldige deg!!!! Klemz Grethe

Melusine sa...

Så spennende! Jeg leste at Interiørmessen i Bergen er ny av året og et sted man kan blir oppdatert på alle nyheter og trender, som sågar har fått oppmerksomhet både i Milano, Oslo og London. Men for alle, enten en liker Ikea eller annet.