fredag 2. september 2011

Himmelsk trolsk

(knipset med min mobil i full fart, været var stille og litt trolsk den dagen)

Bella i et nøtteskall, hun står og venter på meg. Holdningen sier: jeg vil inn og legge meg, altsåå.
Ofte når vi har vært på tur, så tar vi oss en rundtur i hagen og sjekker at alt er i orden.
Det syntes Bella er kjedelig, hun vil inn å spise og legge seg. Og er hun heldig så er det sol,
for det beste Bella vet det er å sole seg, ligge padde flat ut på gulvet, å sole seg.
Det var Bella, og dette er vårt bidrag til Himmelsk utfordringen hos Petunia
her er det masse, masse flotte bilder gitt, ta en titt.


7 kommentarer:

REJEN sa...

Herlig hund og fint billede..;)

Malys krok sa...

Bella er stor, mye større enn min Emma, men hun ser så snill og god ut! Flott bilde du viser her! Ser og mange andre fine på bloggen din! Tror ikke jeg har vært innom deg før! Takk for hilsen! øØsker deg og Bella en flott helg!-Margit-

Marianne sa...

Du snakker om blinkskudd med mobilkamera!!
Og for en herlig hund. Jo støre jo bedre!

Helene sa...

Det må være et bra kamera på mobilen din, for dette bildet var virkelig flott! Du er heldig som har en slik fantastisk natur utenfor huset ditt:o)

Minner om helgens fotoutfordring hos meg...

Heleneklem

sigrid sa...

Flott fanga! :-)

Melusine sa...

Nydelig knipset fra hagen!
Bella fikk sikkert sin lur etter turen kan jeg tenke meg :)

SigridfraEnget sa...

Et skikkelig fint, og trolsk, bilde!