fredag 9. september 2011

Himmelsk


Ho mor ser ned i Aurlandsdalen følte meg ikke helt trygg der nei.
Spesielt ikke når vi kjørte ned de bratte og svingete veiene.
Ikke brems, ikke brems, satt jeg og maste,
 for bremsene kan gå varm og de ikke funker mer, hjeelp.
Ikke lett å la være og bremse, når det er så bratt.
Dette er vi vestlendinger vant til, bare jeg som er pyyse.
Dette er et par år siden.
Da er vi igjen med på Himmelsk utfordringen hos Petunia
her er det masse, masse flotte bilder, ta en titt.

4987378325_b77095bd20_b[1]

8 kommentarer:

Lille sa...

Hva er vel vakrere en fjor og fjell og blå himmel...

Malys krok sa...

Utrolig vill og vakker natur! Tror jeg hadde vært like redd som deg i det terrenget! Kjempefint bilde! God helg til Eli og Bella! -Margit-

Mandy Lou sa...

Kjempeflott bilde. Spennende med slik vill og vakker natur. Men skjønner godt det kan føles litt ekkelt å kjøre nedover disse fjellsidene.

Mariane sa...

Fin histori og rigtig flot billede !!!

Marianne sa...

Nei det er best å ikke bremse for mye! Da er det bedre å ta seg en liten stopp og beundre den vakre utsikten! Fantastisk motiv!
Ønsker deg en riktig fin helg!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Imponerende utsikt, og takker så mye for titten - tror godt det kan klare seg med bloggversjonen for min del
; )

annemarlen sa...

Vidunderlig utsikt, härlig storslagen natur!

Melusine sa...

Ja, det kan være skummlet med de veiene, men du store hvilket flott landskap!

Takk for kommentar på mitt Himmelsk! Det er praktisk å bo så nærmt byen, men jeg ville aldri bodd midt i sentrum. Jeg synes du bor veldig fint :)